مهمان ناخوانده

مهمون ناخونده

1394/11/12 9:25
نویسنده : مامان سعیده
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهمون ناخونده

خوش اومدی

هر چند که الان منتظرت نبودم و کلی برنامه داشتم که با اومدنت باید کنارشون بذارم اما جمع سه نفره ی ما رو منور کردی .

عزیزدلم تو الان به خدا خیلی نزدیکی میشه ازش بخوای سالم وسلامت باشی و سالم و سلامت به دنیا بیای میشه ازش بخوای به دایی و خاله تا اومدن تو بچه بده تا از اومدنت ناراحت نشن.  میشه ازش برای بابا سجاد گشایش تو مسائل اقتصادیش رو بخوای و برای من آرامش و صبر و پشتکار ...

دوستت دارم و برای اومدنت همه چیز رو آماده می کنم تو مهمونی هستی که خدا واسه ام فرستاده پس قدم هات گلبارون عشقم

چون یه داداش کوچولوی 21 ماهه داری دلم می خواد دختر خانوم باشی اما فقط از خدا می خوام که سالم باشی باقی صلاح خودش

هنوز هیچی نشده دارم دنبال اسمت می گردم اگر دختری نظرت راجب محیصا یا ستیا چیه ؟ اگه پسری با عرشیا موافقی؟

مراقب خودت باش مامانو زیاد چاق نکن

راستی می دونی منم خودم مهمون ناخونده بودم اما من مثل مامان پروین قصد ندارم درو روت باز نکنم ، من خودم با حس اضافی بودن متولد شدم و بزرگ شدم پس هیچ وقت این کارو باهات نمی کنم تو عزیزترین مهمون دنیایی و قدم به قدمت مبارکه و من عاشقانه منتظرتم و دوستت دارم عشقم

پسندها (3)

نظرات (3)

خواهری بلور
12 بهمن 94 16:28
سلام عزیز دلم به سلامتی ،ممنون پیش من و بلورم اومدی مهربون
فاطمه
12 بهمن 94 21:09
تبریک میگم عزیزم،ان شاالله خدا بهت نی نی سالم و صالح بده،واسه من دعا کن.
نسیم جون
17 بهمن 94 14:32
سلام عزیزم مبارکه! برای ما هم دعا کنید بچمون دختر باشه...به وبم سر بزن