مهمان ناخوانده

نی نی کوچولو تو خواب مادر

1394/11/17 10:34
نویسنده : مامان سعیده
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو

خوبی خوشی سلامتی

من نگرانم نه مزه آهن به دهنم میاد نه حالت تهوع دارم نه آنچنان به بو حساس شدم نه هیچی فعلا هم نمی تونم برم دکتر که بفهمم قضیه از چه قراره شما که خوبی نه؟

رژیمم رو که ول کردم همه خیال می کنن واسه ام مضر بوده و افت فشار داشتم و واسه همینه فقط خودم می دونم و بابا سجاد

دیشب خواب دیدم عیده و تو به دنیا اومدی و پسری و داری می خندی برعکس داداشی شما کم مو بودی . پرمو باشیا من موی پرپشت دوست دارمبوس داداشی تا به دنیا اومدنش فقط یه بار خواب مامان اومدم اما تو زیاد بیا من دوست دارم بهم سر بزنی محبت

خوب باش مامانی می بوسمت

پسندها (3)

نظرات (2)

نسیم جون
17 بهمن 94 14:37
سلام عزیزم دعا کنید نی نی ما هم جنسیتش معلوم باشه.خوش حال میشم به وبم سر بزنیمیبوسمتون
کیان
20 بهمن 94 9:46
سلام خاله راستی این نی نی جدید کی قراره بیاد