مهمان ناخوانده

بدون عنوان

1394/11/15 10:51
نویسنده : مامان سعیده
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولو

خوبی؟

الان چقدری هستی ؟ پنج هفته یا شیش هفته؟ سر جات نشستی یا نه ؟

اگه هفته شیشم باشی الان اندازه عدسی

نتونستم برای بابا تولد بگیرم غمگین

روزهام هم دارن می گذرن و من هنوز دکتر و سونوگرافی نرفتم می خوام دکتر تغذیه هم برم که اونم نرفتم .

الان شما این شکلی هستی احتمالا و تشکیل شدن رسمی خیلی از اعضای بدنت شروع شده و قلب کوچولوت داره می زنه .

من اصلا حالت تهوع ندارم فقط یک روز داشتم اما کلی حالت عجیب و غریب تو شکمم دارم و تپش قلب و احساس سرما ... اینا علامت های بدیه ؟؟؟سوال ایشالا که نیست

حال روحیم خوب نیست . فعلا شما مثل یه راز بین من و بابا هستی . مسخره است اما می خوام تا وقتی بدنم نشون نداده چیزی نگم به کسی

می دونی چرا ؟ می گم شاید تو این مدت خاله و زن دایی حامله بشن و خبر به دنیا اومدنت کسی رو ناراحت نکنه . کمی احمقانه است اما این حسیه که دارم ...

راستی کوچولو مراقب خودت باش

پسندها (3)

نظرات (5)

سیما
15 بهمن 94 12:18
سلام تشریف بیارید خوشحال میشیم//راستی ممنونم از اینکه بهمون سرزدید//
کیان
15 بهمن 94 15:40
وا خاله مهمون ناخونده یعنی چه؟ اصلا بدید بدید به ما با دل و جون بزرگش میکنیم ________________________________________________________________________ کیان جونم دعوا نکن خاله من خیلی نی نی نخودی رو دوست دارم
ملیحه
15 بهمن 94 17:49
https://telegram.me/joinchat/CBPU3gZlazQ9JJudGfaOcA لینک گروه تلگرام مامانای نی نی وبلاگی کپی کن توتلگرام باز کن
فاطمه
16 بهمن 94 23:06
ان شاالله ک ب سلامتی نی نی توت ب دنیا بیاد،واسه منم دعا کنید ________________________________________________________________________ ایشالا خدا گره از مشکلات همه باز کنه
♥سیما♥
18 بهمن 94 15:53
♥مامانی مهربون لینک شدید♥