مهمان ناخوانده

بدون عنوان

1394/11/13 8:21
نویسنده : مامان سعیده
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخود کوچولو

جیگر مامان صبح بخیر چه حال و چه احوال ؟

همچین خوب و خوش و سلامتی؟

مامان به خوبی شما و بابا سجاد و داداشی تون خوبه

گاهی مامان بدیه اما بیش تر موقع ها خوبه دوستتون داره اما گاهی خیلی خسته است خیلی دلش می خواد بخوابه و پا نشه

از دیروز یاد دردهای لگنی و پا دردهایی که وقت بارداری برای داداشت داشتم افتادم تا دو تا کار می کردم دردم می گرفت یعنی قراره باز پیش بیاد؟؟؟

امروز با وجود شب بدی که گذروندم خوبم خوب بیدار شدم با انرژی و لبخند ....

 

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار

تا که تنهایی ات از دیدن آن جا بخورد

و بداند که دل من با توست در همین یک قدمی

 

پسندها (7)

نظرات (2)

ملیحه
13 بهمن 94 14:50
سلام خانومی فعلا داریم اطلاع رسانی میکنیم تا تعدادمون زیادشه شمام به دوستای نی نی وبلاگیتون اطلاع بدین شمارتونم واسم بذاررید تا هر وقت گروه تشکیل شد ادتون کنم شمارتون پیشم امانته خیالت راحت
بابایی
14 بهمن 94 8:48
سلام به نظر من هیچ وقت اینطوری فکر نکنید چون هیچ کار خدا بدون دلیل نیست حتما یه حکمتی تو این کار هستش ،خدا رو شکر کنید که خدا فرزندی سالم بهتون عطا کنه . در ضمن خدا روزیش رو زودتر از خودش می رسونه پس شادو مهربون و .... باشید. تبریک میگم بهتون ____________________________________________________________________ سلام ممنونم از نظرتون اما ... نمی دونم فقط خدا رو شکر